måndag 8 april 2013

The Flying Elk

Imorgon åker jag till Stockholm. Mycket tidigt. Väl på plats tänker jag mig en löptur på Djurgården, eftersom jag anländer till Riddargatan. Sedan skall det jobbas och kanske träffas med någon trevlig prick. Framåt eftermiddagen träffas fyra femtedelar av OM för att diskutera fram lite mer konkreta saker. Efter det träffar vi, som jag förstått, största delen av Barnens Matråd för första gången som grupp. Det ska bli riktigt kul! Vi avslutar kvällen med att kolla in Frantzen och Lindbergs nya pub, The Flying Elk. Riktigt spännande ska det bli och jag tycker namnet är extra kul, då det är taget från en Jämtländsk skröna.
Ett nytt blogginlägg är att vänta imorgon, på den här adressen:

http://offentligamaltider.blogspot.se

Jag kan avslöja att det kommer att behandla viktiga ämnen som gympasalar och måltider....

Ses imorrn!






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar