lördag 21 april 2012

I want it all!

Jag har haft nöjet att medverka i radioprogrammet "Boulevard" i Radio Örebro några gånger. Det är Arne Holmberg som leder programmet- en mycket trevlig herre, får jag säga!

Igår, fredagen den 20:e april, mellan klockan 10:00 och 10:30 var jag med igen. Arne var intresserad av min och OS-laget "Team Swedish School-restaurants" medverkan i Culinary Olympics i Erfurt, nu i höst 2012.

Detta kommer jag såklart skriva mer om framöver, men Ni kan lyssna på programmet här!

Jag önskade en låt också, av en av mina favoritgrupper, Queen. Jag tyckte att titeln passar tillfället:

                                                              I WANT IT ALL!

Vi har en egen FACEBOOK-sida för laget och även TWITTER-sida, gå gärna in och följ oss på vägen mot OS.


Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar