torsdag 6 december 2012

Beasts of the Southern Wild

Kristian heter en kul kille som jag träffade för första gången när jag jobbade på en restaurang i Örebro, 2008. Han jobbade i disken där.

När jag började på Virginska mailade Kristian mig och frågade om han fick komma och jobba hos mig. Det fick han!

Kristian går ofta på bio och får därför gå på en del förhandsvisningar gratis. Jag sa vid något tillfälle att jag gärna följer med honom på bio någon gång och i början av veckan frågade han om jag ville följa med nu på torsdag.

Klart jag ville!

Kristians bror var också med och jag bjöd dem på lite snacks till filmen, som tack. Det visade sig att vi inte satt på samma ställe och att de inte ville ha samma saker, men en Blockbustermeny passade bra, då Kristians bror ville ha baconchips och Kristian popcorn. Ingen av dem orkade äta upp.

Filmen var otroligt bra och annorlunda! Jag brukar ju inte recensera filmer direkt, eftersom mat är beröringspunkten, men kopplingen till mat finns verkligen i filmen. Förbered Er på att bli berörda och omtumlade! Se den helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar