söndag 13 januari 2013

Din Skolmat

Det finns en app för telefoner som heter "Din Skolmat". Den har köpts i av över 200 kommuner, Örebro också. Det är säkert olika hur den sköts i olika kommuner och skolor; vi har valt att göra så att kökscheferna själva lägger upp sina menyer i systemet.

Jag brukar försöka använda de olika funktioner som finns, för att tex länka till olika hemsidor med aktuell information om tex svinn, miljö, Skolmatens vänner eller vår egen Facebooksida. Den senare var meningen att man skulle hamna på om klickar på länken som jag lagt upp just nu. Det gör man inte, då jag uppenbarligen gjort något fel.

Sånt som händer.

När jag kollade runt lite såg jag att IT-gymnasiet inte lagt upp något alls, på ett bra tag....det tycker jag är ironiskt.

Tack för mig!









































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar