torsdag 24 maj 2012

Skapa!

Måhända kan någon tycka att det är onödigt, men jag tycker att det är kul och ger den där lilla extra detaljen.

Vaddå?

När vi kokat egen ketchup, så har vi hällt upp den kokandes i rena, varma glasburkar och skruvat på locket på en gång. Ketchupen höll hela sommaren i kylen och hade säkert hållit längre - helt utan tillsatser. När ketchupen ändå är i burkar kan man ju passa på att smacka på en etikett. Så det gjorde jag..

Den observante iakttar namnet på ketchupen och jämför med blogens....


Nu har jag kirrat en till vår BBQ-sås också! Den och glasburken den sitter på tar jag med till studion imorgon och hoppas den får komma med på bild.

Tar inte så lång tid, men gör att det känns mer eget och mer jobbat! Jag tycker själv att jag blir lite stoltare över produkten också. Det finns liksom bara den här etiketten i sitt slag!

Kom å ääääääät!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar