lördag 26 maj 2012

Watz up?

Helt otroligt hur en dag kan gå så fel, men ändå så rätt!

Fick ryggskott på kvällen innan avresa till Stockholm, vilket inte är särskilt roligt. Längesen nu, så det valde ett riktigt dåligt tillfälle att komma tillbaks.

Till råga på allt så ringde inte väckarklockan, som var inställd på 5. Det har hänt att mobiltelefoners väckningsfunktion inte fungerar, men aldrig en vanlig väckarklocka! Så jag försov mig med 45 minuter, vilket är ganska ironiskt då jag varit vaken halva natten pga ryggen.

Tur man har en son som inte strular. På något sätt, trots att jag var tvungen att gå till hans skola, så hann jag med tåget. Det var INTE SJ:s bästa dag och sammanlagt kostade taxiresorna 900 kr. En och en halv timma sen kom vi igång.

Det var jättekul och Joel på Watz var verkligen proffsig och fick mig både att känna mig avslappnad och välkommen. Antagligen är han bara sådan som person, eller så är det ett sätt att få oss objekt att uppleva son om vi känt honom hela livet. Så kände i allafall jag!

Allt gick bra, Ewa Strameus verkade nöjd. Hon är chef över Martin&Serveras Egna Varor och en trevlig, lättsam person tycker jag. Maten var faktiskt god också, trots att det var rock n roll med fokus på att SE snyggt ut.

SJ fortsatte ha en dålig dag och 25 minuter sen kom jag fram till Göteborg, där sambon väntade. Otroligt skönt med bubbelpool och sushi efter denna dag, kan jag säga! Åtta Alvedon och sex 50 mg diclafenac krävdes....

Idag har vi fortsatt på bubbeltemat och ätit hotellfrukost, grillat med vänner, samt ätit skaldjur!

Ryggen något bättre....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar