tisdag 2 oktober 2012

Packar

Jag gillar inte att packa. Har rätt svårt för att välja, vem vet om det regnar eller är sol? Vilka skor ska man ha? Hur många kockrockar och byxor? Kommer jag använda mysbyxorna på hotellrummet eller inte? Rakhyvel? Rakapparat? Räcker 8 kalsonger för en vecka?

När jag var liten, alltså dagisålder, har min mamma berättat för mig, så bad hon mig hämta ett par strumpor på mitt rum. När jag dröjde gick hon och kollade vart jag tagit vägen. Hon fann mig i strumplådan, gråtandes, med en strumpa i vardera handen. Jag kunde inte välja.

Det har blivit bättre. Något i alla fall.

Åker till Arlanda imorgon kväll, sover på hotell för att man ju inte kan lita på SJ. Visst, flyget går 14, typ, så det skulle de kunna fucka upp....

Jag sammanstrålar med Micke på Arlanda, presenter skall inhandlas och valuta skall köpas.

Nu måste jag och Legokocken packa vidare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar